Дар ҳақиқат, бо шунидани калимаи сулҳ симои хушбахтонаи модарон, табассуми кӯдакон пеши назар меояд. Ба ин хотир сулҳ бояд дар сатҳи умумиҷаҳонӣ қадр карда шавад ва номи сулҳоварон чун қаҳрамонон машҳур гардад.
Таҷрибаи сулҳи тоҷикон имрӯз вирди забон ва боиси омӯзиши ҷаҳониён гардидааст. Зеро гирифтани пеши алангаи ҷанг, дур кардани кинаву адоват ва нишастан ба сари мизи гуфтушуниду оштӣ кори осон нест.
Сулҳ, ки дар Тоҷикистон ба даст оварда шуд, натиҷаи муборизаи фарзандони барӯманди миллат аст.
Тоҷикистони тозаистиқлоли мо барои ба даст овардани сулҳ роҳи ниҳоят пурпечутоби мислаш дар таърих диданашударо тай намудааст. Дар ин роҳ садҳо нафар фарзандони вафодору содиқи ин халқи бузург талаф ёфтанд.
Ба қадри ҳамаи онҳое, ки барои ба ҳам омадани мардуми мо хизмат кардаанд ва ё қурбон шудаанд, бояд расем.
Сулҳ баҳорест, баҳор оварад
Мавзуҳои монанд:
- Ҷавобҳои саволҳои имтиҳонӣ аз фанни "География" (шифоҳӣ) қисми I аз 1 то 20 саволнома
- Ҷавобҳои саволҳои имтиҳонӣ аз фанни География (шифоҳӣ) қисми II аз 20 то 35 саволнома
- Ҷавобҳои саволҳои имтиҳонӣ аз фанни Таърихи халқи тоҷик қисми II аз 15 то 30 саволнома
- Ҷавобҳои саволҳои имтиҳонӣ аз фанни Таърихи халки точик қисми I аз 1 то 15 саволнома
- Таъсири раванди омӯзиши фанҳои равияи табиӣ – гуманитарӣ дар ташаккулёбии донишҳои ҳуқуқии мактабиёни наврас (Дар асоси таҳлил ва муайянсозии имконоти фанҳои таълимӣ дар самти таъмини тарбияи ҳуқуқии наврасони хурдсол)
Комментарии (0)